Helpende hand in uw administratie

Adres:

Mitswegestraat 166, 8480 Ichtegem

Administratie Notariaat

Intussen heb ik toch al dik 9 jaar ervaring  in het notariaat.

Heeft u nood aan assistentie bij de dagelijkse (financiële) verwerking van de dossiers, aktekostenbladen opmaken en inboeken, afrekeningen nakijken en uitbetalen.  Ook het voorbereiden én opmaken van de maand- en/of kwartaalstaten verzorg ik voor u, met respect voor de deadline. Hierbij horen natuurlijk controles van provisierekeningen bij kantoren rechtszekerheid, OVAM & pandregister.

Ik zorg er ook voor dat maandelijks het aandeel ereloon en forfaitkosten van de 3denrekening(en) wordt overgestort naar de kantoorrekening. Bovendien kijk ik ook op regelmatige basis na of er cliëntenfiches zijn waarbij de gelden op een rubriekrekening dienen te worden geplaatst.

Ook bij het voorbereiden van de jaarlijkse en de driejaarlijkse controle door de federatie van het notariaat kan ik u bijstaan.

Inboeken van banken, betalingen uitvoeren, aankoopfacturen, ... in deze taken kan ik u ook makkelijk ondersteuning bieden.

Bovendien kan ik ook wekelijks de VLABELS downloaden, nakijken of de geheven registratie-belasting overeenstemt met de provisie aangerekend aan uw cliënt, en voor de uitbetaling ervan zorgen.